Moje plany wakacyjne

Bry.
Dawno mnie tu nie było, więc śpieszę poinformować, że nie pociąłem się żyletką w związku z fatalnymi wynikami ostatniej sesji – przeciwnie, wszystko zaliczyłem. Zaś pomiędzy mną i drugim rokiem stoi już tylko analiza matematyczna. Jak ją zaliczę (albo nie :P), będę miał wakacje. A jakie one będą?
Oto co mam w planach:

  • Kółeczko nr 1 – kujawsko-pomorsko-płocko-bieszczadzkie. W planach m.in. mój pierwszy przejazd liniami: Malbork-Grudziądz-Toruń, Toruń-Sierpc, Sierpc-Płock-Kutno, Kutno-Łódź Kaliska i eksploatowanym na nich taborem („Duńczykami” MR/MRD oraz „niemcobusami” VT627/628), a także (w II etapie) liniami Stróże-Jasło-Zagórz oraz Jasło-Rzeszów. Ponadto planowany jest mój pierwszy przejazd tramwajami w Toruniu oraz krótki wyskok na fotki tramwajów w Grudziądzu, gdzie już kiedyś byłem 🙂

    Znaleziony na YT filmik z przejazdy grudziądzkimi tramwajami. Dla nie-miłośników może być trochę nudny 😉
  • Kółeczko nr 2 – świnoujsko-łódzkie. Planowane na okres upałów. Przewidywane długie okresy poza pociągami w Świnoujściu (gdzie oprócz kąpieli w morzu przejdę się na wyspę Uznam zobaczyć niemiecką stację Świnoujście Centrum) i Łodzi (gdzie planuję przejazd podmiejskimi liniami tramwajowymi).
  • 19.07-02.08 – Kaletnik, Suwalszczyzna. Typowe wakacje z rodzinką nad jeziorem. Jak zwykle reszta jedzie rodzinną fabią, a ja pociągiem ;] Bierzemy rowery, planujemy zakrojone na szeroką skalę jeżdżenie po okolicy (może nawet nad granicę litewską) oraz wspólną rodzinną wycieczkę samochodem do Wilna (może przejadę się też koleją litewską ;]).
  • Wariacka Wyprawa 2009 (od 10.08). Jeśli moje wcześniejsze „kółeczka” ktoś uważał za wariackie, to jeszcze nie widział tego. Razem z kolegami lecimy najpierw samolotem linii Norwegian z Okęcia do Warny (wcześniej planuję spędzić kilka dni w Warszawie), a potem: Nesybyr, Burgas, Stambuł, Sofia, Bukareszt, Braszów, Budapeszt, Gyor, Wiedeń, Praga, Wrocław (wszystko koleją z wyjątkiem odcinka Burgas-Stambuł, który przejedziemy autobusem). Zapowiada się interesująco 😉
komentarze 2 to “Moje plany wakacyjne”

  1. michalll93 Says:

    Co do kółeczka świnoujsko-łódzkiego 😉 to polecam linie tramwajowe: 43 i 46 (zwłaszcza tą drugą 😉 )

  2. psoras Says:

    Dziękuję, będę pamiętał. Z tego co wiem, obie obsługiwane są różnorodnym i interesującym taborem 😉

Skomentuj

