Škoda 16T na linii 2 (polowanie z Uosiem)

Razem z kolegą Uosiem wybraliśmy się w niedzielę polować na Skodę. Tu są wrażenia z jazdy (bez fotek). On już opisał swoją część wyprawy, teraz kolej na mnie.


Tym Volviakiem zasuwałem do Eureki…


…gdzie, żeby się nie nudzić, pstryknąłem taką oto fotkę.


To zdjęcie jest do bani według wszelkich kryteriów. Kijowy kadr, ucięty obiekt, nieodpowiedni (płciowo – wiekowo może być) motyw ludzki i ogólnie OKA (O K…wa Autobus). Ale mimo to zamieszczam, bo takiego autobusu jeszcze nie widziałem.


Pierwsza fotka Skody zginającej się na zakręcie (by Uosiu). Wyjątkowo pasuje mi do niej nazwa „Dżdżownica” – bo długa i wieloczłonowa…


Opisany już przeze mnie i omówiony na przykładzie przegub Skody. Fajnie się zgina na zakręcie 😉


Skoda na pętli Krzyki. Refleksy rulez 😉
Właśnie na pętli Krzyki mieliśmy z Uosiem pewne zdarzenie. Czekaliśmy, aż Skodzina zawróci i Uosiu robił sesję zdjęciową jak dla czasopisma motoryzacyjnego pobliskiemu gniotowi #9538, gdy nagle usłyszeliśmy ciche piszczenie za plecami. Odwracamy się, patrzymy… „frytka” jedzie! Uosiu wydał dziki okrzyk: „WRAS!!!”, po czym puściliśmy się biegiem, aby załapać się na ten wrocławski cud techniki 😉
Oto jedna z fotek gniota by Uosiu:

A to moje zdjęcie WrAs-a. Nie powiem, jaki był zakres retuszu. Powiem tylko, że było go sporo…

Potem z przygodami dostaliśmy się do babci Uosia, która pozwoliła nam łaskawie uzupełnić u siebie paliwo. Pełni nowych sił ruszyliśmy po raz kolejny na polowanie na Skody… ale najpierw trzeba do nich dojechać 😉 Oceniliśmy, że największe prawdopodobieństwo nadziania się na Skodzinę występuje w okolicach Dworca Głównego, więc w 135:

No i… NADCIĄGA!!!


I znów pętla Krzyki… Dwa nowe wrocławskie tramwaje obok siebie:

Widoczną na fotce Skodą wróciliśmy do domu. To znaczy ja wróciłem, a Uosiu mnie odwoził. Potem wstąpił do mnie do domu zrzucić zdjęcia i przekopiować sobie na pendrajwa. Nie zniechęcił go nawet niesamowity bajzel… Ba, powiedział, że jego pokój czasami wygląda gorzej 😉

komentarze 2 to “Škoda 16T na linii 2 (polowanie z Uosiem)”

  1. sawka Says:

    O tak, tak piękne te nowe tramwaje. Miałam jak do tej pory przyjemność przejechać się nimi trzy razy 🙂

    Tak cichutko ruszają i w ogóle odczucia jak w Matrixie 🙂
    I o dziwo jechało w nim dwa razy więcej ludków niż zwykle (wszyscy chcieli się przejechać nowym cudem 😀 )

    Pozdrawiam 😉

  2. Ogejm i Skodovka na linii 2 « W trąbę słonia! Says:

    […] trąbę słonia! Blog miłośnika kolei « Pierwsze plany na 1-2-3 maja Škoda 16T na linii 2 (polowanie z Uosiem) […]

Skomentuj

