Polowanie na karbowaną frytkę

Dziś przerwa w zajęciach wypadłe mi akurat o tej porze, że mogłem zapolować na nowy tramwaj MPK Wrocław – 205WrAs, który jeszcze przed ruszeniem w miasto dorobił się ksywy „karbowana frytka”. Wcześniej na grupie pl.misc.transport.miejski pojawił się [Zn], że wyjedzie po 13.30 z zajezdni Borek. Z Polibudy jadę do zajezdni autobusem D, który z racji remontu placu Grunwaldzkiego jest nieco spóźniony (ale nie aż tak jak jeszcze kilka tygodni temu, zanim otwarto jedną nitkę przejazdu przez plac). Wysiadłem przy Borku, stanąłem naprzeciw zajezdni i wykonałem moją pierwszą, historyczną fotkę (niestety marną):


WrAs w zajezdni

Następnie poszedłem na przystanek, aby tam zaczekać na ów cud techniki. Stoję na przystanku i czekam na niego, a ten wyjeżdża z zajezdni, rozgląda się i… zasuwa w drugą stronę! ZONK 😦 Nie mogłem nawet pstryknąć zdjęcia jego uciekającemu tyłowi, bo był dokładnie pod słońce i ze zdjęcia wyszła kupa.
Skoro mi zwiał, postanowiłem na niego zaczekać na pętli Krzyki. Miałem dużo czasu i nie spieszyło mi się, a poza tym ciekaw byłem, jak też ludzie zareagują na ten nowy wynalazek. Aby się zaś nie nudzić, „czekając na Godota” pstryknąłem parę fotek:

 

 

W końcu nadjechał. Oto przykładowo teksty, jakie usłyszałem, gdy niskopodłogowiec się zjawił:

  • K…wa!
  • O ja p…dolę!
  • Dwa przeguby! Widziałeś kiedyś coś takiego?
  • Ale dłuuuuuuuugi!
  • K…wa, metro przyjechało!

Jak widać, ogólne wrażenie było pozytywne 🙂
Oto jego wnętrze z widokiem na część niską (części wysokie były żywcem wzięte z jeżdżących już tramwajów 204WrAs):

A oto jego zdjęcie już na przystanku:

Szczerze mówiąc, myślałem, że to moje z nim pożegnanie na dzisiaj. A jednak, wracając z uczelni, dorwałem go znowu:

Miałem mało czasu, w każdej chwili mógł przejechać samochód, przejść facet albo odjechać tramwaj, stąd kadr jaki jest, taki jest (zwłaszcza ta latarnia). Ale przynajmniej mam nocne zdjęcie WrAs-a 🙂

Skomentuj

