I znowu studia

Dzięki Polibudzie miałem ferie świąteczne o 1 dzień dłuższe 🙂 i dzięki temu miałem więcej tego co lubię najbardziej, czyli LENISTWA PRZED KOMPEM. No ale niestety trza się znowu wziąć za naukę, co po tak długich feriach nie jest najłatwiejsze 😦 . Mam jednak pociechę, ponieważ przez trzy dni słuchana przeze mnie „Trójka” nadaje muzykę dla dinozaurów (czyli to co tygrysy lubią najbardziej) – przedwczoraj były lata 60., wczoraj lata 70., dziś lata 80., a jutro lata 90. A jak mi się coś nie podoba, zawsze pozostaje magnetofon i Kaseta Intercity (nazwana tak, gdyż słuchałem jej na okrągło w drodze z Wrocławia do Warszawy i z powrotem) z nagranymi z radia piosenkami z najlepszego roku na świecie (1987 😀 )

Skomentuj

