Początek

Od czegoś trzeba zacząć 🙂 A zatem:

Tyle na razie. Pozdrawiam! 🙂
EDIT: Jeśli chcecie zobaczyć coś więcej o mnie, kliknijcie „Kto ja właściwie jest?” z prawej strony 😀

komentarze 3 to “Początek”

  1. uosiu Says:

    miło, że w końcu otworzyłeś bloga. Bardzo mi się podobał opis wycieczki po dolnym slasku

  2. Patrycja Says:

    Słoniu genialnie, ale wiesz co powinieneś więcej napisać o sobie jesteś tak intresującą osobą, że szkoda to marnowac…….. Gorąco pozdrawiam i przesyłam buziaki dla całej kompanii (Ty nie musisz ich całować xD) Patrycja

    P.S mam własne buty narciarskie xD

  3. psoras Says:

    Edytowałem już wiadomość. Jest tam napisane, co trzeba kliknąć, aby wiedzieć coś więcej o mnie 🙂

Skomentuj

